Sunday 29 October 2017

Teknik Pelaburan Saham Forex


Cara Melabur Saham Yang Palavras-chave para esta foro Kenapa ramai yang rugi principal saham di Bursa Malásia Agaknya mungkin kerana mereka betul-betul MAIN saham. Mereka anggap ia adalah satu permainan, merk tak serius dan mengharapkan nasib. Maaf cakap, ramai yang principal saham selalunya rugi kerana merkka kekurangan ilmu, terikut-ikut khabar angin, suka berspekulasi, serta tidak mampu mengawal emosi. Jika e um serius nak untung, nak buat duit, nak berjaya de pasaran saham, hentikan principal saham sekarang dan mulakan melabur saham. Perkara pertama yang peru desenho ialah dapatkan ilmu secukupnya tentando pelaburan saham. Palavras-chave: pandora, pelaburan, saham, yang, dapat, membantu, anda, melabur, menjana, keuntungan, pasaran, saham, secara, konsisten. Panduan Melabur Saham SistemSaham. Panduan Jual Beli Saham Yang Palavras-chave para esta categoria: Panduan in mengajar bagaimana menganalisa dan menjana keuntungan de pasaran saham Bursa Malaysia. Ia ditulis dalam Bahasa Melayu, oleh pelabur berpengalaman tempatan. Ebook em berkongsi panduan, dicas, teknik dan rahsia pelaburan saham yang praktikal serta relevan dengan pasaran saham tempatan. Penulis juga menunjukkan bagaimana cara melabur saham, língua de langkah supaya anda tidak melakukan kesilapan. Teknik-teknik pelaburan saham yang digunakan terbukti berksan dalam menjana keuntungan di pasaran saham malásia. Panduan pelaburan saham ini amatlah sesuai untuk pelabur-pelabur yang sudah biasa dengan carta saham ataupun forex. Mereka yang sudah lama berada de pasaran saham tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan. Ia membro panduan terperinci bagaimana mahu menganalisa carta saham sesebuah syarikat dan bilakah massa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya. Ianya lebih menjurus kepada Análise Técnica. Dengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini. Anda TIDAK PERLU lagos menyesakkan kepala dengan mengkaji berpuluh-puluh indicadores técnicos. Anda boleh ABAIKAN kebanyakan berita sahara de akhbar-akhbar atau portal de berita internet yang mengelirukan. Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang maná satu saham yang patut dibeli. Tetapi, anda akan mampu membuat keputusan sendiri dengan Yakin untuk beli sesuatu saham yang menguntungkan Denganha hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari, anda mampu menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual Clique para mostrar o texto alias: E-mail, e-mail, e-mail. Dalam blog ni, saya akan kongsikan serba sedikit tutorial dan dicas untuk melabur duito lebihan gaji anda dengan selamat dan mendapat pulangan keuntungan yang banyak dalam massa yang singkat. Saya pasti, masih ramai yang belum tahu caranya. Persoalan, yang, harus, anda, tanya, ada, bagaimana, orang-orang, kaya, ganda, yang, yang, yang, berlipat, kali, ganda. Itu lah konsep yang dimaksudkan dengan yang kaya bertambah-tambah kaya. Kerana manuscrito kebiasaan yang berpendapatan sederhana seperti semente de kita, seringkali menolak pilihan untuk menyimpan dan melabur. Saya memang minat dalam bab pelaburan ni, sebab biasanya saya memang susah nak menyimpan. Duit lebihan gaji saya habis saya buat beli makanan, gadget, dan sebagainya. Jadi, ada baiknya saya simpan dan melabur untuk masa depan saya. Saya ada juga cuba menyimpan dalam ASB, tapi pulangannya rendah sangat. Kalau nak gandakan duito permilaan você, makan masa berpuluh tahun. Saya tak kata ASB sacos de tak, cuma lambat nampak hasilnya. Saya pun mula mencari informação, dan cara-cara untuk saya laburkan duito lebihan pendapatan saya ni. Saya belajar serba sedikit tentar pasaran saham (mercado de ações) dan tukaran matawang (Forex). Tapi selepas beberapa bulan saya mencuba, saya rasa cara pelaburan macam ni tak sesuai untuk saya. Ini sebabnya: Bosan. Foda-se e receba este boletim para ter selok pelaburan saham dan matawang (forex) ni memerlukan komitmen dan daya fokus yang tinggi. Dan, memandangkan dados de dados de graf semuanya dalam komputer, saya terpaksa menghadap komputer seharian. Estresse. Ya, pelaburan saham dan matawang boleh mendatangkan estresse jika tak kena gayanya. Lebih-lebih lagi dalam bab pengurusan risiko dan kewangan (Dinheiro gestão de risco amp). Bukan boleh principal hentam saja, setiap langkah dan keputusan yang kita kena ambil, peru disertakan dengan kira-kira dan analisis bagi mengelakkan kerugian. Tak lama seletas saya belajar tu, saya terjumpa satu peluang pelaburan yang sangat unik. Saya belum pernah dengar lagi konsep yang sama sebelum ni. EToro namanya. EToro, merupakan, sebuah, laman, sosial, yang, mengumpulkan, ribuan, pelabur, dan, pro-trader, di, bawah, satu, platform. Apa yang menarik dengan eToro, e um mampu menjana keuntungan tanpa perlu bersusa payah comércio sendiri. Ya, saya tak tipu. Anda boleh daftar percuma dan tengok sendiri di sini. Anda jug um boleh baca artikel yang saya tulis dalam blog ni, untuk pelajari asas dan tahu lebih lanjut mengenai etoro sebelum mula melabur. Selamat membaca, dan semoga berjayaAsyik Rugi Di Pasaran Saham Rasa Macam Dah Takde Harapan Sila Luangkan 5 Minit Masa Anda Disini Pendedahan Ini Mungkin Akan Mengubah Hidup Anda Untuk Selama-lamanya Assalammualaikum e salam .. Nama saya Khairul Arifin Selamat Mungkin gambar saya disebelah tu Nampak agak skema sedikit Tapi saya tak kisah Yang que penting saya ada satu quotrahsia kekayaanquot yang tidak ramai orang mengetahuinya. Baiklah Sedikit cerita mengenea saya Saya mula berminat melabur dalam pasaran saham sejak tahun 2003 apabila saya memperolehi dan menjual ESOS syarikat dan mendapat untung yang lumayan daripadanya. Detik itulah yang miosecreto minda saya dan menanamkan satu keyakinan yang kuat dalam diri saya bahawa. Melabur dalam pasaran saham itu sebenarnya. Boleh, mendatangkan, keuntungan, yang, lumayan, dan, berlipat, kali, ganda. Jadi, bermula hari itu, saya, mula, melabur, secara, kecil-kecilan, dengan, aktif, menggunakan, wang, simpanan, dan, membeli, banyak, buku-buku, berkaitan, pelaburan. Buku-buku panduan yang saya beli, kebanyakkannya adalah buku-buku importação daripada luar negara. Maklumlah, buku-buku, tempatan, berkenaan, pelaburan, saham, amat, kurang, sekali, pada, waktu, itu, boleh, juga, saya, katakan, ianya, hampir, tiada. Ramai orang mengatakan yang fórmula-fórmula yang diterangkan dalam buku-buku importação kebanyakkannya tidak boleh dilaksanakan di pasaran saham Malásia. Tetapi saya kurang percaya kepada dakwaan tersebut, jadi saya menguji dan melakukan eksperimen sendiri semua fórmula-fórmula yang dinyatakan di dalam buku tersebut dengan menggunakan wang yang ada. Akhirnya, saya mengakui. Ada sesetengah formula tersebut, tidak, boleh, diptyque, língua, língua, língua, língua, língua, língua, língua, língua, língua, língua, língua, Dan berdasarkan pengamatan serta eksperimen tersebut juga, akhirnya, saya, menjumpai, satu, kaedah, yang, membolehkan, saya, mengetahui, dengan, terperinci, tentag, setiap, kenaikan, kejatuhan, saham, yang, berlaku, pasaran saham, malásia. Ianya é um membro do grupo de membros de um grupo de membros e um grupo de membros do grupo de membros do grupo de membros da Bursa na Malásia. Hasilnya, saya berjaya, memperolehi, keuntungan, yang, lebih, kerap, berbanding, kerugian, di pasaran, saham. Dibawah, adalah beberapa bukti keuntungan yang saya perolehi di pasaran saham hasil daripada menggunakan sistem tersebut. Saham TOPGLOV (7 FEVEREIRO 2006 - 19 MAIO 2006) Saiam o memorial do saham no sebanyak 2 kali, iaitu pada 7 amp 8 fev 2006 sebanyak 400 unidade de dengan harga keseluruhan ialah belga RM3,049.21 (Modal permilaan saya bermain saham hanyalah RM5,000) 4 Bulan selepas itu, iaitu pada 19 maio 2006, sexta-feira, 19 de maio de 2006 Se você não encontrou o que você está procurando, utilize o nosso motor de pesquisa personalizado. Sebanyak do adalah do diperolehi de yang do bersih de Keuntungan R $ 222,84. Ianya adalah 22.27 lucro dalam masa 4 bulan Itu adalá kali pertama saya menggunakan pandu dalam sistem saham yang dihasilkan. Selepas itu, saya telah menggunakan lagi dari semasa ke semasa. Pólo de adubo de adição de bukti-bukti do laço do bagu de keitungan do yang do yak do saya do haste da haste do poço do meni do ini do saam do ini. Saham KNM (5 JULAI 2006 - 2 MAC 2007) Saindo do memorial do sahara KNM sebanyak 3 kali, ken keseluruhan belian ialah sebanyak R $ 90,21 Kemudian pada 5 Januari 2007 dan 2 Mac 2007, Jalan yang diperolehi adalah sebanyak R $ 951,11. Ianya mencatatkan keuntungan bersih sebanyak R $ 265,96 o vendedor paga / frete grátis sebasyak 90.63 dalam masa 9 bulan. (Kalah ASB amp Unit Trust.) Zaman Gawat Pun Masih Untung Orang kata, em tahun 2009 adalah tahun kegawatan ekonomi dan pasaran saham sedang jatuh merudum. Tetapi, saya seperti biasa, terus mencari, memilih dan membeli saham-saham yang saya dapati, berpotensi dengan berpandukan sistema saham yang saya miliki. Hasilnya, ianya tidak mengecewakan .. Pada kali ini, pergaminho e pergaminho em linha de negociação on-line CIMB pula. Ini membuktikan, sistema saham saya ini tidak tertakluk kepada satu-satu plataforma usrusniaga saham. Ianya tidak kisah pun jika anda menggunakan plataforma jualbeli yang berbeza. Apa yang penting, anda mempunyai pengetahuan serta sistem analisa amp penilaian pasaran yang bagus untuk membantu anda membuat keputusan yang tepat di dalam membeli dan menjual saham. Saham IJM (4 FEVEREIRO 2009 - 22 JUN 2009) Pada 4 Fev 209, a partir de 5,000 unidades saham IJM dengan harga. Kos ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial ial..., Kadar amperio peratus keuntungan yang saya perolehi ialah sebanyak R $ 222,81. Iaitu 48.80 keuntungan dalam masa 4 por bulan Saham ADVENTA (23 Nov 2009 - 21 Jan 2010) Pda 23 Nov 2009, por favor active o javascript neste momento. Hanya 2 bulan selepas itu, sistem analisa saya, menunjukkan, petanda, bahawa, saya, perlu, menjual, saham, saya. Tanpa melengahkan masa, maka saya menjual keseluruhan saham ADVENTA yang saya miliki dan telah berjaya memperolei keuntungan bersih sebanyak R $ 463,11. Ianya 46.19 keuntungan. Dalam masa 2 bulan Bagaimana Adakah e um masih mahu gelakkan saya kerana bermuka skema. ) Sangue de Apakah Yang Saya Gunakan Jika anda perhatikan pada transaksi yang saya lakukan, semuanya adalah merupakan strategi quotswing tradingquot. Dimana, saya akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday. Itu adalah hakikat yang peru anda ketahui jika ein ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham. Estratégia T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham di Malaysia. Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi Se você não encontrou o que você está procurando, ou que você quer comprar ou comprar um (a) T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan quotmat-mate salehquot di luar sana. Akibatnya .. merda akan untung sekali dan rugi 8 kali. Namun begitu, saya faham. Ianya bukan salah e uma jika anda pernah melakukan kesilapan tersebut. Sememangnya, buku-buku panduan menguai urusniaga di pasaran saham hasil tulisan rakyat tempatan yang menfokuskan kepada Bursa Malásia. Teramatlah kurang di Malaysia ini. Kebanyakkan buku yang pula ada, hanya mengajarkan perkara-perkara asas seperti .. quotBagaimana mahu membuka akaun. Apa itu vela vara Apa itu Bursa Malásia. Dan sebagainya. Ianya terlalu básico. Saya kira, sudah sampai masanya, untuk saya berkongsikan ilmu yang lebih quotadvancequot kepada masyarakat de Malásia tentang pelaburan saham. Jadi, diz-se que o produto é um produto químico e é um produto químico. Dan akhirnya. Wujudlah sebuah ebook yang berjudul quotSISTEM SAHAM - Panduã Analisa Jual Beli Saham Yang Menguntungkanquot Bukan Untuk Orang Yang quotBARU-BARUquot Nak Melabur. Ya Ebook ini bukanlah untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dalam permainan saham, yang mana masih lagi quotblur-blurquot bagaimana mahu membuka akaun negociação. Ini kerana, dalam ebook ini TIADA panduan mengenai quotBagaimana mahu membuka akaun comercial Apa itu vela vara Apa itu Bursa Malaysiaquot perkara-perkara asas yang lain. Ebook ini adalah untuk pelabur-pelabur yang paling kurang, sudah biasa atau familiar dengan carta saham atau pun yang suda biasa dengan analisis forex. Ianya lebih sesuai untuk mereka yang sudah lama berada de pasaran saham tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan. Ianya adalah sebuah ebook yang akan membro panduan secar terperinci bagaimana mahu menganalisa carta saham sesebuah syarikat dan bilakah masa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya. Ianya lebih menjurus kepada quotAnálise técnica. Dengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini. Anda TIDAK PERLU lagos e um indicador de berpa-puluh indicador técnico para o estado de conservação saturno pergerakkan saham. Ianya hanya membuatkan diária anda berada dalam keadaaan analisis-paralysis yang akhirnya tidak akan membantu anda langsung untuk membuat sebarang keputusan. Anda TIDAK PERLU por menghiraukan kebanyakkan berita yang disajikan di akhbar-akhbar atau portal berita internet berkenaan saham-saham tertanu yang kebanyakkannya, hanya bertujuan untuk memancing pelabur biasa untuk membeli saham yang sudah tidak diingini olein insider kewangan. Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang maná satu saham yang patut dibeli. Tetapi, anda akan, mampu, keputusan, sendiri, dengan, Yakin, unguk, saami, yang, menguntungkan, Sebenarnya, dalam, ebook ini, anda, akan, didedahkan, dengan, 3, elemento, penting, menganalisa, pasaran, saham. Ya hanya 3 perkara sahaja yang peru anda lihat untuk mengetahui sesuatu saham itu bagus atau tidak untuk dijual-beli. Ianya pula hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari sahaja untuk membolehkan anda menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual. Namun begitu, kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini tidaklah menjanjikan pulangan 100, 200, 300 atau lebih dalam massa yang singkat. Jika itu yang e um mahu, maka ebook ini bukanlah untuk anda. Apa yang pasti. Kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook in a aan .. Memorando e um tidak akan rugby besar dalam pasaran saham. Itu yang paling utama. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Maklumlah, dietas do saami tidak memerlukan e um menjadi seorang yang popular untuk memudahkan anda membuat jualan. Ianya juga tidak memerlukan e um menjadi seorang pekerja yang cemerlang de pejabat untuk membolehkan e um mengaut keuntungan yang banyak di pasaran saham. Anda mungkin seorang eksekutif yang dilihat oleh bos e um sebagai seorang yang quotsedang-sedang sahajaquot. Tetapi, apa nak dikisahkan Yang penting, wang anda lebih banyak dari wang bos anda Semuanya disebabkan kehandalan anda membuat pelaburan di pasaran saham. Tanpa perlu terlalu bergantung kepada gaji bulanan kerja anda di pejabat, e um mampu untuk melancong keluar negara, membeli kereta yang lebih besar dari kereta bos e um Mahupun. Memiliki rumah yang lebih selessa Inilah rahsia bagaimana seorang pekerja boleh menjadi lebih quotkayaquot daripada bos meraka Berapa Harga Ebook Ini Saya tidak mahu bercerita panjang. Saya menetapkan harga ebook ini pada harga RM 10 0 sahaja (mungkin akan dinaikan pada masa hadapan). Saya kira harga itu terlalu murah jika hendak dibandingkan dengan keuntungan yang bakal e um perolehi hasil daripada menggunakan quotsistemquot yang diajarkan di dalam ebook ini. Jika anda rasa RM100 terlalu besar dan amat merugikan anda, maka, bayangkan pula kerugian yang anda akan alami di sebabkan terbeli saham yang salah Anda boleh kehilangan Hanya RM 10 0 Ainda não há comentários sobre MENGGANDAKAN KEUNTUNGAN Enviar para um amigo E-mail Senha Possui uma conta? Entrar E-mail Senha Entrar E-mail Senha Entrar E-mail Senha Entrar E-mail Senha Cadastre-se gratuitamente Esqueceu sua senha? Ianya adalah ebook-ebook yang banyak membantu saya de dalam meneroka dunia pelaburan saham selama ini. Bukan 1. tetapi 6 buah ebook hebat yang sangat memberikan inspirasi dan motivasi Pense e Cresça Rich oleh Napoleon Hill Acres de diamantes oleh Russell H. Conwell A História Mágica Frederick Van Rensselaer Apa Kata Pakar Kewangan Tentang Ebook ini Ramai pembaca dan peserta seminário sering mengadu Kepada saya tentang ketiadaan panduan pelaburano pasaran saham dalam Malásia. Berita baik Saudara Khairul Arifin sudah menyediakan pandu sedemikian menggunakan pendekatan analisa carta (análise técnica). Beliau sendiri mempunyai registro de faixa que pengalaman pahit manis dalam dunia saham tempatan. Peniaga saham indivíduo sebenarnya mempunyai beberapa kelebihan berbanding dengan pengurus dana institusi kewangan. Di sinilah kekuatan isi kandungan ebook em mana Khairul menunjukkan bagaimana melakukannya langkah demi langkah. Tidak pasti apakah perisiano yang patut digunakan atau tiada wang bagi memorial perisian Ebook ini memberkaan beberapa sumber. Malahan, penulis, mengkhususkan, satu, bab di mana, beliau, mendedahkan, rutin, hariannya. Seolah-olah anda sedang bersembunyi di dalam biliknya mencatitkan apa yang dilakukan oleh pelabur individu profissional. Tapi awas ebook ini bukan untuk tukang baca atas sofá. Cuma mereka yang sanggup, mengorbankan, sedikit, wang, untuk, melabur, betul-betul, akan, mendapat, manfaat. Sunthara Segar RFP, Sijil Perancangan Kewangan Islão, BEng (Hons) UKM Penulis Buku-buku Kewangan. Pendidik Kemahiran Kewangan dan Fasilitator Seminário Kewangan suntharasegar Jaminan Pulangan Wang Kaedah yang dikemukakan merupakan kaedah yang mudah dan hanya memerlukan massa hanya dalam lingkungan 1 jam sehari untuk anda menganalisis dengan lengkap keadaan pasaran saham. Anda boleh cuba kaedah ini selama 90 hari, dimana e boleh berurusniaga di atas kertas (comércio de papel) selama tempoh tersebut atau menggunakan conta demo yang disediakan oleh kebanyakkan syarikat-syarikat corretor, dan akan membuktikan kepada anda dalam tempo real bahawa kaedah ini benar-benar Berfungsi Jika anda masih tidak berpuas hati, maka saya, akan, pulangkan, kembali, wang, anda, 100, e, boleh, simpan, ebook, berkenaan, berserta, bônus, bônus, sekali. DAPATKAN SEGERIA Ebook em um dia no dia de hoje, no dia 29 de fevereiro. Namun, pada tahun 2016 ini, iah e djemaskinikan dengan info yang lebih lengkap dan mantap. Ebook inal adalah seteal 182 mukasurat Khairul Arifin Selamat 013-3941239 (SMS / WhatsApp Sahaja) P. S: - Satu hari e um menangguhkan untuk mendapatkan ebook ini. Bererti bertambahnya satu hari e um tanpa sebarang keuntungan de pasaran saham Semakin lama anda bertangguh, semakin banyaklah potensi keuntungan yang bakal anda terlepas. P. P.S: - Ya anda sudah membaca hingga ke hujung laman web ini, apa yang peru anda lakukan kini adalah mengambil tindakan. Membaca sahaja tidak akan memberikan anda apa-apa manfaat Jadi, bertindaklah sekarang, dengan mendapatkan ebook yang hebat ini Adicionar aos favoritos Duração da mensagem: Oleh: Shuth Network Sdn. Bhd. (885642-H) No 23, Jalan3 / 64, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor. Tel / SMS / WhatsApp: 012-3655625 QUAISQUER RESULTADOS OU DEMONSTRAÇÕES DE RESULTADOS, OU RESULTADOS OU EXEMPLOS DE RENDIMENTOS, SÃO SOMENTE ESTIMATIVAS DO QUE NÓS PENSAMOS QUE PODERIA GANHAR. NÃO HÁ GARANTIA YOULL FAZER AS BEM. SE VOCÊ CONFIAR EM NOSSAS FIGURAS, VOCÊ DEVE ACEITAR O RISCO DE NÃO FAZER TAMBÉM. Quando são utilizados números de rendimentos específicos e atribuídos a um indivíduo ou empresa, essas pessoas ou empresas obtiveram essa quantia. NÃO HÁ GARANTIA YOULL FAZER AS BEM. SE VOCÊ CONFIAR EM NOSSAS FIGURAS VOCÊ DEVE ACEITAR O RISCO DE NÃO FAZER TAMBÉM. QUAISQUER E QUAISQUER REIVINDICAÇÕES OU REPRESENTAÇÕES, EM RELAÇÃO AOS RESULTADOS DO SISTEMSAHAM, NÃO DEVEM SER CONSIDERADAS COMO RESULTADOS MÉDIOS. NÃO HÁ NENHUMA GARANTIA QUE QUALQUER SUCESSO ANTERIOR, OU RESULTADOS PASSADOS, COMO OS RESULTADOS DE RENDA, PODEM SER USADOS COMO UMA INDICAÇÃO DO SEU FUTURO SUCESSO OU RESULTADOS. RESULTADOS MONETÁRIOS E DE RESULTADOS SÃO BASEADOS EM MUITOS FATORES. NÓS NÃO TEMOS NENHUMA MANEIRA DE SABER COMO VOCÊ VAI FAZER, COMO NÓS NÃO SABEMOS VOCÊ, SEU FUNDO, SEU TRABALHO ÉTICO, OU SEUS HABILIDADES DE INVESTIMENTO OU PRÁTICAS. POR ISSO, NÃO GARANTIMOS OU IMPLICAMOS QUE VOCÊ OBTERÁ RIQUEZA, QUE VOCÊ FARÁ OU BEM, OU FAZER QUALQUER DINHEIRO. NÃO HÁ GARANTIA YOULL FAZER AS BEM. SE VOCÊ CONFIAR EM NOSSAS FIGURAS VOCÊ DEVE ACEITAR O RISCO DE NÃO FAZER TAMBÉM. INTERNET NEGÓCIOS E GANHOS DERIVADOS LÁ DE, TÊM RISCOS DESCONHECIDOS ENVOLVIDOS, E NÃO SÃO ADEQUADOS PARA TODOS. TOMANDO DECISÕES COM BASE EM QUALQUER INFORMAÇÃO APRESENTADA NOS NOSSOS PRODUTOS, SERVIÇOS OU WEBSITE, DEVEM SER FEITAS SOMENTE COM O CONHECIMENTO DE QUE VOCÊ PODERIA EXPERIMENTAR PERDAS SIGNIFICATIVAS, OU NÃO FAZER NENHUM DINHEIRO. TODOS OS PRODUTOS E SERVIÇOS DA SISTEMSAHAM SÃO SOMENTE PARA FINS EDUCATIVOS E INFORMATIVOS. USE CUIDADO E PROCURE OS CONSELHOS DE PROFISSIONAIS QUALIFICADOS. VERIFIQUE COM SEU CONTADOR, ADVOGADO OU CONSULTOR PROFISSIONAL, ANTES DE AGIR NESTA OU QUALQUER INFORMAÇÃO. OS USUÁRIOS DE NOSSOS PRODUTOS, SERVIÇOS E WEBSITE SÃO ADVERTIDOS A FAZER SUA PRÓPRIA DILIGÊNCIA QUANDO VIRÁ PARA TOMAR DECISÕES DE INVESTIMENTO E TODAS AS INFORMAÇÕES, PRODUTOS E SERVIÇOS QUE FORAM FORNECIDOS DEVEM SER VERIFICADOS INDEPENDENTEMENTE POR SEUS PRÓPRIOS PROFISSIONAIS QUALIFICADOS. AS NOSSAS INFORMAÇÕES, PRODUTOS E SERVIÇOS NA SISTEMSAHAM DEVEM SER CONSIDERADOS E AVALIADOS CUIDADOSAMENTE, ANTES DE ALCANÇAR UMA DECISÃO DE INVESTIMENTO, SOBRE A RESPONSABILIDADE DE ELES. VOCÊ CONCORDA QUE NOSSA EMPRESA NÃO É RESPONSÁVEL PELO SUCESSO OU FALHA DAS SUAS DECISÕES DE INVESTIMENTO RELACIONADAS COM QUALQUER INFORMAÇÃO APRESENTADA PELA SISTEMSAHAM OU NOSSA EMPRESA PRODUTOS OU SERVIÇOS. Cópia 2010 SISTEMSAHAM

No comments:

Post a Comment